Cookie je krátky textový súbor, ktorý do prehliadača odosielajú navštívené webové stránky. Súbory cookie sú dôležité. Bez nich by bolo prehliadanie webu oveľa zložitejšie. Cookie nám v žiadnom prípade neposkytujú prístup k vášmu počítaču alebo akýmkoľvek informáciam o Vás, okrem údajov, ktoré budete chcieť zdieľať s nami. Webovým stránkam umožňuje zapamätať si informácie o vašej návšteve, napríklad na ukladanie vašich predvolieb bezpečného vyhľadávania, na výber relevantných reklám, na sledovanie počtu návštevníkov na stránke, na zjednodušenie registrácie do nových služieb a na ochranu vašich údajov. Ďalšia návšteva stránok tak môže prebehnúť ľahšie a môže byť produktívnejšia.
Tankovanie
LPG sa tankuje na čerpacích staniciach pomocou plniacej koncovky do nádrže. Prepojenie koncovky a nádrže zabezpečuje najčastejšie poplastované medené potrubie s vonkajším priemerom 8 mm a vnútorným priemerom 6 mm. V Európe sa používajú 3 druhy tankovacích pištolí a koncoviek – talianske, holandské a belgické. U nás a v okolitých krajinách sa využívajú talianske koncovky. V prípade, že je potrebné cestovať do krajín, kde sa používajú iné koncovky, je potrebné použiť redukciu na čerpanie.
Z nádrže sa LPG vedie pomocou poplastovaného medeného potrubia s priemermi (najčastejšie) 4×6 mm k elektromagnetickému ventilu LPG v motorovom priestore. Odtiaľ je vedené do vyparovača a zároveň regulátora tlaku, v ktorom sa zmení jeho skupenstvo z kvapalného na plynné a zníži sa jeho tlak na požadovanú úroveň. Zmena skupenstva prebieha pomocou ohrevu, na ktorý sa využíva teplá voda z chladiaceho okruhu vozidla, ktorou sa zohrieva regulátor. Z regulátora sa už plynný propán-bután privádza cez regulačný člen do sacieho potrubia motora.